MIN FINA SYSTER

Idag fyller min fina syster 21 år gammal, och vi är halva jordklotet ifrån varandra. Känns som om jag inte tog vara på när vi två bodde tillsammans nog, och nu är den tiden över. Det är ju såklart sant att vi drove each other completely insane, men det hör ju till syskonskapet. Saknar våra kvällar av netflix-maraton och chipsätande i soffan tills 3 på natten, och våra thursday predrinks and crazy dancing på vårat rum innan minnesvärda (ehm, no memories at all) kvällar/nätter på brass tillsammans. Ville bara skriva detta inlägget för att säga och let you know att du är världens bästa och finaste syster och jag är så glad att du orkar med mig. (PS, I would totally throw you the best surprise birthday party if we were in the same part of the world sis, love you x)
Life of lily | |
#1 - - agnes:

men åh alltså så himla fin kommentar och JÄTTEKUL att höra!! hoppas du har det bra, men det verkar ju så! <3 <3 <3

Upp