MIN HELG

Fredag: Exciting dag eftersom jag fick ett telefonsamtal på morgonen av en manager på en pub/restaurang/hotell som jag hade gett mitt CV till. På eftermiddagen hade jag en timmes trial där och trivdes jättebra. Människorna som jobbar där verkar supersnälla och stället är nyrenoverat och fräsht. På kvällen mötte jag upp Karen och vi gick till en irlänsk bar och lyssnade på live musik hela kvällen lång.
Lördag: Var ute på äventyr, åkte upp till ett ställe som heter Warkworth, stannade även på flera ställen på vägen dit. Direkt när man kommer ut ur Auckland märker man hur vackert allting är. På kvällen skulle jag och Charlotte ut, men vi blev sittandes på vårat hostelrum och pratade i flera timmar istället, vilket var minst lika trevligt.
Söndag: Fick ett samtal att jag klarade mitt trial shift och fick därför ett job offer. Resten av söndagen spenderades mest på rummet där jag fixade tråkiga alldagliga saker som att laga mat, tvätta kläder och städa. Lugn och avslappnande söndag vilket verkligen behövdes.
Lördagens äventyr: 
 
 
Life of lily | |
#1 - - emma:

ÅÅÅH OMG COCO VI MÅSTE SKYPA SNART!!!!! GRATTIS TILL JOBBET KRAM FRÅN EMMA LISA OCH MY <33333

Upp